Selasa, 5 Julai 2011

KOD BENDERA PALESTINE?


Pertama sekali aku minta maaf kalau foto yang aku edit ni mengganggu sensitiviti mana² pihak. Sebenarnya tidak ada kod yang terkandung dalam bendera ni melainkan hanya satu gambaran atau keinginan aku melihat semua umat Islam baik di Malaysia dan seluruh dunia, bersatu di bawah panji² Islam.

Marilah kita semua duduk dalam satu jemaah dan rapatkanlah saf kita. Perselisihan itu perkara biasa, akan tetapi janganlah sampai kita lupa dari mana kita datang dan ke mana kita akan pergi. Janganlah kita kecewakan Rasul Allah Muhammad s.a.w. Baginda amat sayangkan kita semua di saat baginda nazak. Bersatulah kerana Allah!



2 ulasan:

Hafriz Mohamad berkata...

yes3!!
akhirnya aku jumpa post yg mcm ni..
aku pn da lama tringin nk tngok pnyatuan di antara kelompok2 melayu islam di malaysia ni..

tegakkan khilafah! melayu sepakat, islam berdaulat..
Allahuakbar!!!

Tanpa Nama berkata...

salam... tuan rumah. sesunguhnya ramai lagi orang Melayu negara ini berfikiran seperti anda, namun jumlahnya amat kecil... mudah-mudahan Allah memberkahi kita, dan memberi cahaya terang kepada bangsa kita-bangsa Melayu beragama Islam agar kembali kedalam barisan jemaah Islamiah Ahli Sunah Wal-Jamaah. barisan akhir dalam mempertahankan maruah Islam akhir zaman. kita hendaklah sentiasa ingat kekuatan jemaah disebabkan kekuataan dan kesatuan satu umah bukan dua atau tiga puak yang saling menjatuhkan... bangkitlah Melayu dari lena yang panjang! bangkitkan semula keagungan Islam di dunia, maruah agama sesunguhnya kini berada di tangan kita... semoga Allah memberkahi dan memberi ihsan kepada bangsa ini... akan bangkin gelombang serban biru dikalangan bangsa ini nanti, sama-samalah kita nantikan janji Allah itu... insallah.

Senarai Lain² Blog/Web